Diamantové kľuky

Späť

Charakteristika cviku

Silový cvik precvičujúci predné pílové svaly, veľký a malý prsný sval a triceps, bez vybavenia, vhodný pre pokročilých.

Popis techniky cviku

  1. Kľakni si na kolená s kolenami a chodidlami mierne od seba.
  2. Vzopri sa na vystretých rukách s dlaňami tak, aby palce a ukazováky vytvárali tvar diamantu na úrovni stredu pŕs. Celé telo drž spevnené s vystretými nohami v kolenách. (Východisková poloha)
  3. Spúšťaj sa hruďou a ostatnou časťou tela tak, aby si sa hruďou dotkol dlaní. Lakte ti prirodzene „obtekajú“ telo. Smerom nadol sa nadychuj. (Finálna poloha)
  4. Vracaj sa nahor po rovnakej dráhe pohybu do východiskovej polohy a vydychuj na vrchole. Ruky neprepínaj v lakťoch.
  5. Počet opakovaní cviku ti určuje tréningový plán.

Časté chyby

  • Nedodržanie techniky pohybu
  • Pohupovanie sa v krížovej časti chrbtice
  • Malý rozsah pohybu
  • Ťahanie hlavy nadol, neprirodzene pod úroveň ostatnej časti tela

Vlastnosti cviku

Silové cviky
Druh cviku
Komplexný
Spôsob prevedenia
Tlak
Typ prevedenia
Vlastná váha
Vybavenie
Pokročilý
Obtiažnosť
Muž / Žena
Pohlavie

Prihláste svoj email a odoberajte tipy na obľúbené
cviky, tréningy, športové aktivity a rady o výžive a tréningu.

Na váš email vám odošleme novinky maximálne 4krát mesačne. Nespamujeme, vaše údaje chránime

Komentáre ku cviku