Drepy na široko s napínaním zadku

Späť

Charakteristika cviku

Silový cvik precvičujúci predné stehná, zadné stehná a zadok, bez vybavenia, vhodný pre začiatočníkov.

Popis techniky cviku

  1. Postav sa vzpriamene, rozchod chodidiel 35-50 cm.
  2. Nohy drž vystreté a prepnuté v kolenách, chrbát rovný a pohľad smeruj pred seba. Špičky aj kolená ti smerujú šikmo od tela. Panvu podsuň vpred a dopni zadok. Dlane rúk si prekríž a polož na hruď, alebo si nimi pomáhaj v pohybe tak ako na videu. (Východisková poloha)
  3. Následne uvoľni panvu (vráť ju vzad) a spúšťaj sa nadol vrchnou časťou nôh do uhla 90°, aby bola vrchná časť nôh rovnobežná so zemou. Smerom nadol sa nadychuj. (Finálna poloha)
  4. Pomaly sa vracaj nahor po rovnakej dráhe pohybu do východiskovej polohy. Vydychuj na vrchole.
  5. Počet opakovaní cviku ti určuje tréningový plán.

Časté chyby

  • Nedodržanie techniky pohybu
  • Hrbenie sa v chrbte
  • Zdvíhanie piat, špičiek zo zeme
  • Predchádzanie špičiek kolenami

Vlastnosti cviku

Silové cviky
Druh cviku
Zadok...
Svalová partia
Komplexný
Spôsob prevedenia
Tlak
Typ prevedenia
Vlastná váha
Vybavenie
Začiatočník
Obtiažnosť
Muž / Žena
Pohlavie

Prihláste svoj email a odoberajte tipy na obľúbené
cviky, tréningy, športové aktivity a rady o výžive a tréningu.

Na váš email vám odošleme novinky maximálne 4krát mesačne. Nespamujeme, vaše údaje chránime

Komentáre ku cviku