Podpor kľačmo za stoja, prevalenie sa na bok a vrátenie sa do stoja s partnerom na chrbte

Späť

Charakteristika cviku

Silový cvik precvičujúci biceps, šikmé brušné svaly, deltový sval, lýtka, predlaktia, predné pílové svaly, predné stehná, priamy brušný sval, prístredné stehná, veľký a malý prsný sval, spodný chrbát, široký chrbát, trapézy, triceps, zadné stehná a zadok, s partnerom, vhodný pre expertov.

Popis techniky cviku

  1. Postavíme sa. Partner sa nám zavesí na chrbát a rukami sa chytí okolo nášho trupu popod ruky. Kolená tlačí o naše boky.
  2. V tejto pozícii prejdeme do podporu kľačmo, následne sa prevalíme na stranu a späť  a znova sa z podporu kľačmo postavíme do stoja.
  3. Opakujeme a striedame strany pri prevalení sa.

Časté chyby

  • nespevnenie stredu tela
  • nesprávne držanie sa partnerom

Vlastnosti cviku

Silové cviky
Druh cviku
Komplexný
Spôsob prevedenia
Tlak
Typ prevedenia

Vybavenie
Expert
Obtiažnosť
Muž / Žena
Pohlavie

Prihláste svoj email a odoberajte tipy na obľúbené
cviky, tréningy, športové aktivity a rady o výžive a tréningu.

Na váš email vám odošleme novinky maximálne 4krát mesačne. Nespamujeme, vaše údaje chránime

Komentáre ku cviku